Zabiegi fizjoterapeutyczne – Białystok

Przyczyn problemów ze stawami oraz mięśniami może być naprawdę wiele. Nie oznacza to jednak, że osoby, które się z nimi borykają, są skazane na nieustanny ból i odczuwanie dyskomfortu. Pomocne w rozwiązaniu omawianych problemów mogą okazać się zabiegi fizjoterapeutyczne – Białystok. Jeśli zatem są Państwo zainteresowani skorzystaniem z nich, zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego centrum medycznego. Można w nim uzyskać pomoc wyspecjalizowanych i doświadczonych fizjoterapeutów, którzy codziennie pomagają wielu Pacjentom zmagającym się z bólem. Warto zaznaczyć, że posiadamy bogato wyposażone gabinety w najnowszej generacji sprzęt, dzięki czemu jesteśmy w stanie świadczyć usługi na najwyższym poziomie. W przypadku chęci zapisania się na wizytę prosimy o kontakt telefoniczny.

Kiedy zgłosić się do fizjoterapeuty?

Do fizjoterapeuty warto zgłosić się w wielu przypadkach. Przede wszystkim powinny to zrobić osoby, które borykają się z przewlekłym bądź nawracającym bólem związanym z narządem ruchu. Jeśli zatem odczuwają Państwo dyskomfort podczas chodzenia, siedzenia lub schylania się, warto wybrać się na wizytę do wspomnianego specjalisty. Fizjoterapeuta pomaga również osobom, które chcą szybciej wrócić do pełnej sprawności po urazach, takich jak na przykład złamanie, skręcenie czy zwichnięcie. Warto jednak zaznaczyć, że omawiani terapeuci pomagają nie tylko osobom po wypadach lub zmagającym się z przewlekłymi chorobami. Do fizjoterapeuty mogą zgłosić się także na przykład kobiety mające problemy z nietrzymaniem moczu po porodzie czy osoby z wadami postawy.

Czy każdy może poddać się zabiegowi fizjoterapeutycznemu?

Poddanie się zabiegowi fizjoterapeutycznemu zwykle wiąże się z uśmierzeniem bólu oraz poprawą samopoczucia. Nie dziwi zatem fakt, że wiele osób decyduje się na zgłoszenie do fizjoterapeuty. Czy każdy może jednak poddać się tego rodzaju terapii? Niestety istnieją przeciwwskazania do tego rodzaju leczenia. To, kto nie może poddać się terapii, zależy przede wszystkim od jej rodzaju. W przypadku między innymi magnetoterapii przeszkodę stanowią na przykład silne infekcje wirusowe czy problemy z sercem. Właśnie dlatego, jeśli borykają się Państwo z problemami zdrowotnymi, warto skonsultować się z lekarzem przed zapisaniem się na wizytę u fizjoterapeuty.

Zabiegi fizjoterapeutyczne dla seniorów

Przygotowana przez nasze centrum oferta skierowana jest do osób w każdym wieku. Skorzystać mogą z niej zatem między innymi osoby w podeszłym wieku. Jeśli zatem są zainteresowani zabiegami fizjoterapeutycznymi dla seniorów, zachęcamy do zgłoszenia się na wizytę w naszej placówce. Jesteśmy w pełni świadomi tego, że wraz z wiekiem zdolności ruchowe wielu osób spadają. Często nawet regularne aktywności fizyczne nie są w stanie zapewnić dobrego samopoczucia i zredukować bólu mięśni czy stawów. Pomoc fizjoterapeutów może jednak sprawić, że poczują się Państwo wyraźnie lepiej. Jako grupa doświadczonych i wyspecjalizowanych fachowców, dołożymy wszelkich starań, aby przywrócić Państwa narząd ruchu do pełnej sprawności. Warto dodać, że wykonywane przez nas zabiegi mają również korzystny wpływ między innymi na układ krążenia czy wydolność układu oddechowego.