Honorujemy pakiety medicover sport!

Wszystkich posiadaczy karty Medicover Sport z pakietem FIT&more zapraszamy do skorzystania z rabatu m-30zł na usługi.

Usługi wchodzące w promocję z kartą Medicover sport

Trening oddechowy (terapia mitochondrialna IHHT)

Stosowana jest podczas rehabilitacji w ciężkich, przewlekłych chorobach i powikłaniach na przykład po przebyciu Covid 19. Ponadto ma ona zastosowanie przy takich problemach, jak chroniczne przemęczenie, wypalenie zawodowe, proces starzenia czy spadek kondycji u sportowców.

Masaż rehabilitacyjny

Masaż leczniczy, podobnie jak relaksacyjny, ma niezwykle korzystny wpływ na organizm człowieka. Jakie konkretnie zalety wiążą się z jego przeprowadzeniem? Przede wszystkim pozwala on uśmierzyć ból kostno-stawowy, ale nie jest to jego wyłączna zaleta. Dzięki pozytywnemu wpływowi na układ nerwowy działa on także korzystnie między innymi na procesy metaboliczne.

Posiadasz kartę Medicover Sport z pakietem FIT&more?

Skorzystaj z rabatu m-30zł na usługi treningu oddechowego (terapia mitochondrialna IHHT) oraz masażu.